Diana är en busunge

Vart helt plötsligt lite bloggsugen bara sådär - Så här är jag! En av världens sämsta blogguppdaterare uppdaterar ännu en gång lite efter alla andra.
.
Idag hände en ovanlig sak, jag vann en sak i en tävling som jag aldrig brukar göra annars liksom - Biljetter för mig och 3 kompisar till en live session på P3 med Erik Hassle och någon mer som jag inte vet vem det var.. Så det blir ingen skönhetssömn i natt heller, men så får det gå. Jag har ju ändå prioriterat bort sömnen framför bra betyg och mitt sociala liv i Jennis smarta tonårstriangel.
.
Min galna kompis Diana däremot (som btw är en av mina medföljande kompisar till p3, den andra är Gabbz) facerapeade mig idag och sedan fortsätter hon att kommentera seriösa kommentarer när min gamla tränare ställer seriösa frågor.. Diddi busunge...
.
10 personer gillar att jag ska åka iväg. Jag känner mig älskad.

Kommentarer
Postat av: Ellabella

stil loving you crazyhead

2011-05-11 @ 21:27:17
URL: http://savingmydogforyou.blogspot.com
Postat av: Diddi

Det är inte det att vi inte skulle sakna dig/vill att du ska åka, det är att vi vill ditt eget bästa och desutom skulle jag också vara där som utbytesstuden/skolka från skolan och bo i din garderob! :D <3

2011-05-11 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0