nej nu banne mig ska jag blogga

HEJ! Det var länge sen banne mig.
Men nu har jag lite halv tråkigt och borde verkligen sätta på mig hästkläder och åka till stallet men nu bloggar jag i alla fall.
.
Jag kom hem från underbara, superfina, dundermysiga Paris igååår och idag har jag haffat Diddilito innan hon drar till ingemansland ute i skärgården. (Jag ska komma och förgylla din tillvaro snart dock). Det var mycket trevligt, både Paris och Diddi.
Jag shoppade oanständigt lite i Paris, nästan så att jag skäms så tänker inte skriva om det lilla jag verkligen köpte för då kommer ni bara att fnysa åt mig.
Vi hängde på världens bästa bokhandel mest hela tiden, för att ja - den var typ bäst. Sen var vi högst upp i Eiffeltornet. Det var coolt, banne mig.
En av höjdpunkterna var att gå på flashiga shoppinggatan och känna sig allmänt cool, om en sisådär tio år när jag har blivit rik och skaffat mig en snygg pojke att ha på armen ska jag åka dit och shoppa på den coola sidan av vägen - en plånbok för 4000 kanske..?
.
Nä nu får jag ta och rycka mig i kragen. På midsommar hänger jag med coolaste Jennilito. Det blir Asum. Puss banne mig. (Nu insåg jag att det där med banne mig nog var en ripoff av Jenni, jag är en härmapa banne mig) puss i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0