snurrigt och surrigt

Allt snurrar. Ibland snurrar det lite mer.
Det snurrar i huvudet, det snurrar i magen, det snurrar i hjärtat.
Världen snurrar.
.
Sommaren surrar förbi fönstret, men allt är precis som det ska. Jag har ytliga problem och ler mest hela tiden. Allt är så jävla mycket bättre på sommaren, även om den alltid är för kort.
Det går bra nu- Om jag inte tänker på viktiga saker. Det går bra nu.
.
Tumblr_loqwm1vwne1qlj7x2o1_500_large
Tumblr_lowxdkzc531qlzeebo1_500_large
Håkan Hellström – 2 steg från paradise
Håkan Hellström – Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig
Death Cab for Cutie – What Sarah Said
Death Cab for Cutie – 405 (Acoustic)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0