håkan <3

hej igen, inte så himla länge sen faktiskt!
Sitter här och har lite allmänt vanlig jobbig jobb-ångest som jag får när jag inte jobbat på ett tag (två dagar) och ska tillbaka imorgon.. Och på fredag, och på lördag. Men jag slipper jobba kväll i alla fall, så typ najs.
annars då, har precis spelat pingis och dansat överdrivet fult. har lite musik brist så ägnar min oändliga spotify tid mest åt att lyssna sönder maggio - som btw är bra! och utsåld på cirkus om man inte vill sitta ner (vem vill det liksom??) eller typ betala alldeles för mycket pengar. bajs på det.
sugen på läsk, tur att vi har galet mycket burkar i kylen! när jag har spårat klart här uppe i hettan ska gå ner och ta mig en cola. numum.
jaaa, igår va ja på allsång - de va fett. håkan va där, det var mest fett. och jag fick hans autograf : D : D : D fast jag ville ha den på skon. ... .. .. . .. det hade vart najs. : D D : pöhö
nämen nu ska ja ha cola. pöhö. <3
5908535551_e2e9e4abc9_z_large
Hkanhellstrm_xl_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0