♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥tjooo bloggzz !
jag är hjemma, har vart på rödislögis i tre dagar med bästis Diddi ♥♥ det var grymt mysigt och grymt skönt att slippa från stekoset på grillkiosken där jag annars spenderar mitt liv blandat med lite hästskit och en iofs mycket söt hest. nämen alltid trevlans med bästis ♥
imorgon bitti (skojar inte, åker 4 på morgonen humpf) drar jag till stockholmsveckan på guteland och festar gal1! ! ! haha nä klart jag inte gör, men jag drar till gotland iaf, fast i en röd ford fullpackad med sänglakan, badankor och resten av min partyfamilj. woop woop. nämen, trevligt skare väl bli. så har typ packat hela dagen. askul. ! ..
vi höres kära vänner, datan följer med så om gotlandsbåten har wifi så får ni nog extremt tråkiga natt/morgon inlägg imorgon! tjo! ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Diddi

Det var super vi kanske ses på nån klubb då? ;) <3

2011-07-15 @ 21:02:28
Postat av: Mos

Haha klart! : D

2011-07-15 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0