Red shoes

Ni vet känslan på morgonen, eller snarare förmiddagen när man vet att man inte gjort något vettigt på hela dagen och inte kan göra något vettigare förrän om två timmar?
Känslan när man inte har rört på sig alls, så ens händer är kalla och nästan tömda på blod.
Känslan när man fortfarande har på sig sin mysiga pyjamas när klockan slår 12:00, då börjar det blir för sent för en mysig pyjamas. Även om den är i flanell.
Känslan när man känner sig oerhört ofräsch och allmänt ful och undviker alla speglar i huset. För om man tittar sig i spegeln måste man fixa till sig och sätta på sig kläder och 1) det är jobbigt 2) det gör ingen nytta för jag kommer ändå sätta mig på samma stol som innan med datorn som enda behundrare av mitt upppiffade yttre.

Ungefär så känner jag mig nu.

Igår ägnade jag hela dagen åt att sova och natten till att titta på oänligt många filmer med mina söta tjejor.
Idag ska jag plugga. Yey.

Tumblr_lf2i9cxnd01qbywwwo1_500_large
Redshoes01_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0