Friday I´m in love

Från mitt smått inte så upplyftande inlägg igår så visade det sig att bli en riktigt bra dag till slut. Jag fick lite kontakt med min söta vän som jag sedan drog in till stan med. Man kan säga att vi gjorde stan osäker.. Sådär lagom coolt, med dans längs drottninggatan och på walk of f(sh)ame inne på hm. Vi köpte lite asuuum presenter till andra söta vänner och jag kirra lite knästrumpor och en fett prickig klänning, Jenni kirra mat.

Annars då, har precis slingat håret. Det blev gult. Fint! Inte!
Har köpt två tjejfilmzz som jag ska spendera kvällen med tillsammans med lite cola, godis och chips. Yeah.

Bye Bitch.

7030_1237961347976_1197528080_704848_8211872_n_large


Kommentarer
Postat av: J

woopwoop

morsan var o handla i tensta så kylen e full av grejer från gaza. är jag inte skolan imorrn äter jag med all säkerhet fortfarande alt. donerar blod.

( hihi internt )



bara appropå ingenting.

2011-01-30 @ 12:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0