Att dricka te ur en muminkopp

Jag har målat naglarna glittrigt röda,
jag har köpt en muminkopp,
jag har njutit av fina toner,
jag har druckit te ur min kopp,
jag har läst fina böcker,
jag borde ha pluggat,
jag sa att jag har pluggat till mamma,
jag kommer att påbörja ännu en vecka liggandes något efter i matematik.
Jag längtar till sommarlovet och till studenten.

Jag har i alla fall en muminkopp att trösta mig med fram tills vädret blir varmare och läxorna mindre.
Tur det.

20090313030144

Marina And The Diamonds – Are You Satisfied?


Kommentarer
Postat av: Diddi

åh så fin^^ valde mellan den dära och en annan(mumin springer på ett berg...:3)när jag skulle köpa en, det blev den springande. Men denna är mycket söt :)

2011-01-23 @ 23:13:59
Postat av: herb

dundun dundun

WOOOOP WOOOOP tuuuut tuut båten är lastad med

MUSTARD HERB wooop



ps. älskar bilden ! keep 'em coming !

puss

2011-01-27 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0