Tråktisdag

Jag känner på mig att detta kommer att bli ett mycket tråkigt inlägg. Ändå skriver jag - eftersom att jag har tråkigt.

Jag vill att det ska bli vår så att jag kan gå ut och fota lite, gillar inte att göra det på vintern. Allt är som i gråskala, inte ens falurödfärg lyser igenom. Bara gråa nyanser. Inget att fota där inte.

Såg på filmen Gökboet idag, de bodde på ett ställe där gråskalan var den genomgående stilen för inredningen. Men människorna som bodde där var såna där människor som sätter färg på de flesta platser, för filmen var väldigt färgrik på sitt sätt, även om det faktiskt var få färger som lös igenom gråskalan.

Jag hade rätt, det blev ett tråkigt inlägg. Bäst att jag slutar innan detta utgår i en katastrof. Hej då. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0