Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag. Måste vara till för alla älskliga hjärtan då. I suppose.
Ingenting för mig det där, men jag fick en muffin med grädde i.
Har ätit tre dagar gammal havrebollssmet, den gick inte att rulla. Ramlade bara sönder. Som så mycket annat. 
Jag måste sluta läsa mitt horoskop. Blir bara vidskeplig och konstig. Fast det är väl kanske så jag är. Bara jag inte blir poetisk också, inte bra eftersom att jag verkligen inte är poetisk av mig. Min högra hjärnhalva fick sig nog ett slag när jag var liten skulle jag tro. Det är ni mina kära läsare som blir lidande av mina sorliga försök att skriva lite .. ja .. Ni vet. Jag vet inte. Jag är vidskeplig och konstig. 
Nu ska jag gå och spåra lite i mina många skrivböcker. Så att inte ni blir lidande mer. Puss. 

 54361-897bf7-500-317_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0