Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö

Två jobbpass kvar för sommaren, tre dagar kvar innan skolan börjar. Härligt! Inte!
Igår var jag och bästa Diddi på Ane Bruns "konsert, som hon iofs bara spelade tre låtar på - men det var trevligt. Sen åkte vi till rålis på sommarbio, mycket lyckat för jag fick en mascara och en wonderbaum! Dessutom var filmen jättebra, förutom att vi var tvungna att gå efter typ halva eftersom att fuckingjävlaskitekeröbajsbussarna inte går någongång mellan 22:55 och 01:20. Kom igen liksom!
Meen det var jättemysigt och träffa min bästis - vi har ju inte setts på jääättelänge!
Annars då, glömde min nya ring på en cafetoalett - jag hade den nästan i tre dagar tror jag! Duktig eller vad? Jag ska ringa till cafeet idag och fråga om de hittat den.. Den kostade typ 30 spänn men man kan ju göra ett försök i alla fall.
.
.
Tumblr_lg69w0lqap1qedc5zo1_500_large

Kommentarer
Postat av: diddi

:D <3

2011-08-19 @ 16:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0