gööötet imoooröön

imorgon blir det en lång svettig biltur med familia till götet och på onsdag blir de liissseebersch! och den här gången ska jag inte vara en mespropp som jag brukar - jag ska åka den galet höga fritt fall saken som är typ stört läskig (har aldrig åkt fritt fall i någon form, så bra början!) och den där kanongrejen med loopar och skit. sen får jag balansera upp med kaninresan eller något.
fett kul inlägg. som vanligt. puss på er.
Tumblr_lovdsc6hpz1qa20meo1_500_large
Kent – Pärlor
Kent – Mannen I Den Vita Hatten ( 16 År Senare )
Kent – Dom Andra
Kent – Kärleken Väntar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehhehe fastnat för kent du me?

åk den där nya fritt fall grejen åt mig babe <3

2011-08-02 @ 22:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0