Shoppa tills du droppar

Ja ni, idag var det skolan som gällde. Kände att dagen var oändligt lång. På gjympan hade vi intervall träning - INTE roligt asså, inte roligt alls. Och jävligt jobbigt. Fifan.

Sen drog jag till stan med några bruds från klassen, rättare sagt Linnea, Diana och Kajsa. Vi shoppade galet ! Eller ja, jag och Linnea i alla fall. Diana var pank och Kajsa skulle hem och städa, kul gäng det där.
Jag köpte i alla fall en jeanskjol med vita knappar från Monki, en typåse från Weekday och en tröja som matchar kjolen från H&M. Är supernöjd med kjolen och tygpåsen men är lite osäker på tröjan, men den var ju inte speciellt dyr så ja. Ska lägga upp bilder när jag orkar :)

Imorgon har jag Kemiprov. ASKUL. eller inte. Det har blivit flyttat två gånger, så vi får se om det blir något imorgon nudå. Men det blir det säkert för jag kollade på Idol och House istället för att plugga. inte okej Moa, inte okej. SKÄRPNING.


Slänger in en bild på ett exempel på vad vi gör på rasterna - OFFERBARN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0