Moa hälsar till sina bloggläsare bakom skärmen

HEJ BLOGGEN!

Jag hade lite tid här nu efter skolan så här, det brukar jag ju inte ha, så jag passar på att blogga nu.
Sitter och lyssnar på Hååkan Hellströöm, har lite pippi på honom just nu, pratade med några brudar i klassen att gå på hans konsert i november så jag måste ju lyssna på han nu så jag kan alla låtar, det är ju en del kan man säga..

Tänkte precis säga att jag inte hade några läxor, men så kommer jag på att jag hade tyskaglosor tills imorgon. Fan också. Jag gör dom på bussen imorgon. BRA PLAN! Tyskaläraren älskar mig, så mitt mvg är nog redan kirrat. Tummen upp för den!

Japp, snart ska jag till stallet. Ni får inte veta mer än så, MEN om ni skulle vilja veta mer - läs min hästblogg! haha, produktplacering yes. Inte för att jag har bloggat på hästbloggen på typ ett år eller två, men ni kan ju kolla in och kommentera gamla inlägg!

HEJ DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0