Läsarantalet skjuter i höjden

Snart exploderar bloggen av överansträningning. Hela 3 läsare (iofs varav en är jag) och 2 kommentarer. PLUS att jag faktiskt har bloggat två dagar på rad nu. Pjuh. Får nog ta det lite lugnt så det inte blir någon undergång för jorden alltför snart.

Idag åkte jag till Thessis efter skolan och vi hade pluggeftermiddag, fick rätt mycket gjort faktiskt. Sen åt vi köttfärssås på burk med extremt mycket lök, ketchup och vitlökssalt - mmmm! Och kollade på Snabba Cash, läskig film det där asså. Trodde folk skulle hoppa på mig och slå ner mig hela vägen hem, inte kul asså. Framförallt var det ju jättemysigt och träffa Therese som jag inte träffat på år och dar typ. :)

Vet inte om jag nämnt det, men vi ska ju ha haloween fest med klassen och det går åt helvete allt ihop. Vi skulle kanske varit i en kyrka - hur coolt vore inte det? Men det gick ju såklart inte, så nu kanske vi ska ut till ödemarken istället, om det går. Annars vet jag inte vad vi gör. Gaaah det måste ju bli av!! Jag ska ju vara död brud och Diddi ska vara död, svartklädd brud. Asmatchigt jue.


Hang on there mina kära läsare!


Jag hos Thess idag, pluggar galet (som ni ser)

Kommentarer
Postat av: Diddi

jag Hanging on! :D <3

2010-10-30 @ 10:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0