Walking In A Winter Wonderland

Är precis hemkommen från staden, har varit och shoppat med min kära lilla bror.

När jag går i stan såhär när det är lite kyligt i luften, mycket folk ute på gatorna och det börjar skymma för att sedan övergå till mörker - kan jag inte låta bli att längta till julhandlingen.

I år ska jag ta med mig någon, gärna en snäll vän, sätta på mig mössa, vantar och allt som kan tänkas vintrigt. Sen ska vi åka in till stan när det börjar bli mörkt, när det är nysnö på gatorna och när stan är julpyntad. Och så ska vi gå in på ett julpyntat varuhus, och sen på en julpyntad gata och köpa julklappar till alla i släkten för att sedan gå till ett mysigt café och dricka varmchoklad med grädde och äta en varsin lussebulle. Efter det ska vi åka hem med händerna fulla av påsar med inbundna paket.  

Jag vill leva i en amerikansk romantisk komedi. Det vore härligt.


photo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0