Oasis – Don't Look Back In Anger

Sitter här och värmer mina händer på mitt nyss gjorda yogi te. Smakade precis på det och det var så jävla starkt. Funtar på att hälla i lite mer mjölk, eller vatten. Hmmm, har ni några tips? Och tipsa snabbt som tusan i så fall för det håller på att bli kallt. Annars får det väl endast fungera som handvärmare, en ganska bra sådan faktiskt.

Annars då. Ja, tittar ut genom fönstret och ser snöstormen och är glad att mamma var snäll nog att ta stalltjänsten idag. Min ursäkt var att jag skulle plugga. Och så gör jag inte det i alla fall. Lite dåligt samvete där. Eller inte.. 

Nej hörrni nu måste jag lösa mitt te-problem innan det kallnar.. 



photo


Kommentarer
Postat av: Diddi

Hey har jag skickat den låten redan...eller är det ödet? Jag har tänkt att skicka den! xD



i alla fall den äger.

2010-11-24 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0