I love. I´m in love.

Har precis ägnat i stort sett hela kvällen åt att njuta av filmer, och har lyckats träffa rätt för det mesta. Är inte film det mest underbara som finns? Drömma sig bort i en annan värld, hoppas att man någon gång ska få uppleva en del av det liv som alla i filmerna lever. Som ni förstår är det ju inte några tunga hemska draman jag ägnar min filmtid åt. För det mesta är det amerikanska tjejfilmer, Wallander, eller något annat lättsmält. Men lätt att leva sig in i.

Har just avslutat Vicky. Christina. Barcelona. för andra gången, jättebra tycker jag om det inte vore för berättarrösten som jag har lite svårt att förstå varför de la in. Den stör mest när man har kommit in i filmen. Men annars är den bra, jättehärliga miljöer, jag sitter nu här och trånar efter att få åka till ett varmt mysigt land med passionerade människor och vackra blommor och fin musik och leva där som en av dem. Åh. 

photo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0