Glömska är inte en bra egenskap

Igår innan jag gick och la mig, kollade jag vilken buss jag skulle ta för att jag hade sovmorgon för att hedra Descartes som dog igår för en jävla massa år sedan. En timme extra skulle jag få sova. Skönt!

Men - undrar ni säkert nu, hon sitter ju och skriver ett blogginlägg 07:50 och vad är det för sovmorgon om jag får fråga. Då säger jag - Hej! Jag heter Moa och jag är väldigt glömsk av mig. För precis efter jag hade konstaterat en timmes extra sovtid så går jag och ställer tillbaka klockan tio minuter tidigare än vanligt för att hinna packa ihop mina saker.
Och ja - nu sitter jag här med en timme tillgodo innan bussen går. Jag skulle kunna sovit tills nu typ. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0