Dags för nya tag

Läste lite inlägg som jag skrivit på senaste tiden och insåg att jag skriver sådana där tråkiga "idagharjag..."inlägg. Det var ju precis det jag inte skulle göra här. Inte på det viset i alla fall.

Nej, nu får jag ta och gaska upp mig och släppa fram min kreativa sida så jag inte blir deprimerad varje gång jag går in på en sådär härligt fin blogg som man blir inspirerad av och vill ta bort den här bloggen eftersom att jag tycker att den inte är värd att stanna kvar i bloggvärlden hos alla de mysiga bloggarna.

Vi börjar bloggen nystart med en mysig bild.

Källa

Kommentarer
Postat av: G

Att du också har blogg?! och jag med?! fin förresten

2010-11-02 @ 17:03:17
URL: http://savingmydogforyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0