Vissa stunder vill man stanna i för alltid

Idag har jag fått uppleva en av de bättre stunderna i mitt liv. Jag pratar självklart om treornas musikuppspel. Allt var sjukt bra, musiken, artisterna, ljuset, publiken, och framför allt stämningen!

I en av de lugnare låtarna där det var två som sjöng den här låten, spelade akustisk och piano tog flera i publiken fram sina tändare som värsta rockballaden. Det var ett moment.

Men det absoluta mest fantastika, underbara, härliga, stämningsfulla och sjukt snyggaste var avslutningsnumret där skolans absolut snyggaste (guda gåva) sjöng tillsammans med några andra som körade en låt som jag inte kommer ihåg för tillfället. Hela publiken klappar med, sen går alla treor in på scenen - tackar för sig och alla fortsätter klappa och livet är bara helt underbart.

Det går inte att förklara på något sätt med ord. Mer än att det var så jäkla bra.

 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar: Åh, tack så hemskt mycket. Det värmer verkligen att höra! Fin blogg du hade förresten. Haft en bra dag än så länge?

Kramar

2010-05-07 @ 19:55:34
URL: http://upandcoming.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0