F-f-f-faacebook

Jag är starkt emot så kallade "töntiga facebook statusar". Och I can tell you - det är inte lätt att inte skriva töntiga ena, för de allra flesta statusar är rätt töntiga. Själv tycker jag då själklart att mina statusar inte faller under denna kategori. Mina skulle mer klassas som... Poetiska, egentänkande, kloka, underhållande, vackra.. Det är min syn på mina egna statusar. Eller var. Tills jag gjorde en grej som typ var - mitt 2010 i statusar, där de la ihop alla mina statusar jag skrivit under året till en text. 
Då gjorde jag den förfärliga upptäckten att mina statusar är minst, om inte betydligt mer töntiga än alla andras tönt-töntiga statusar. 
Och genast får jag lust att skriva en status, men hindrar mig själv som tur är innan det är för sent - för jag kan inte komma på en status som inte är töntig...  Mycket jobbigt läge. Så mina kära facebook vänner, förvänta er inte många smarta statusar från mig i framtiden, för tydligen så var de inte så jävla smarta som jag trodde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0