Min dag

So far, har min dag gått till ungefär så här.

Först vaknade jag, helt sminkad och med långklänning på - hoppsan!

Sen var jag busig och la mig igen..

Istället för att äta frukost luktade jag lite på en ros.

Sen lekte jag kurragömma med mig själv, inte jättekul faktiskt.

Sen råkade jag ha ner alla kläder i mammas garderob...

Då kände jag mig ungefär så här.

Så jag hängde upp allt igen. Väldigt fint.

Jag blev väldigt nöjd med mitt jobb.

Sen blev jag fett seriös och gjorde margaretaflätor som såg ut så här.


Japp, och nu har jag tagit ur flätorna, satt på mig en blommig kjol och ska strax lägga mig i det ovanligt gröna gräset och läsa ut min bok. (som jag btw tror är väldigt försenad till bibiloteket, hmm.)

Kommentarer
Postat av: KATTA

TJA! AWESOME BLOGG HÖRRU.

2010-08-27 @ 22:32:54
Postat av: diana ^^

Åh va fin blogg du har och vilket underbart inlägg! :3 <3

2010-09-08 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0